Lördagens Melodi..

Mysfaktor,ganska hög..

Lördagens Melodi..

En TV-Kändis i familjen..

Lördagens Melodi..

Kom att tänka på,ja vadå?

Lördagens Melodi..

Ett Knivigt inlägg.

Finväder,Man Manipulerad bild.

Med en spegel så kan man förändra en bild nästan hur som helst..Idag har jag ett riktigt finväder,klarblå himmel+17 p solsidan.Jag tar mobilen,spegeln och går ut på balkongen tar en bild.

I lurarna har jag Keith Whitley som sjunger en låt av Harlan Howard ”Pick Me Up On Your Way Down”

Slappar framför TV´n

Det är Ishockey Leksand-Djurgården.Leksand ledde med 2-0 en bit in i andra perioden,men Djurgården vann till slut 3-2.Mer intressant match startar kl 18.oo Brynäs Linköping.Där behöver Brynäs ta hem 3 poäng..Jag njöt av en riktigt god öl från Nerderländerna.”Le Trappe”. Nyanserad, fruktig smak med liten sötma, inslag av torkade aprikoser, sirapslimpa, pomerans, banan, knäck och kryddor.

Lördagens melodi..

Nu lyssnar vi på originalversionen,med Tomm T Hall från 1973.