>Hebbe söker kontakt.

>

Vilket jädrans skitväder vi fick i dag,,och jag som ska åka till Valbo köpcentrum för att få kontakt,,skit oxå 3 mil,inte så kul.

Gatorna i Gävle var väl inte dom roligaste att åka på,moddigt värre

Vägarna borde heta något annat,känns som att köra i ett dike.Men skit samma jag fick ju den kontakt som jag var ute efter.

Så nu kan jag koppla upp Mediaspelaren till min Subwoofer,,för att få bättre ljud när jag tittar på film etc.             Testat funkade bra….


>Curling guld,gör Hebbe till ett Klantaschel.

>

Jaha så lyckades jag till slut shabbla till det å det grövsta.Senaste Kändisjakten.där lyckades jag publicera en kommentar med rätt namn,vilket i sin tur,satte myror i huvudet på en del av er.

Visst var det Arne Weise

Tweety

Nett

Tingeling

Stevie    Sita   Mita   SkruttMärtha    Aurora   Ama de Casa

Grattis till er alla som svarat rätt.

Själv ställer jag mig i skamvrån en liten stund…