När jag kollade runt tidigare tycktes det inte ha hänt något sedan igår,,men jo en till Storkunge har kommir ut ur ägget,så nu är 4 ungar framme..Jag är också lite undrande varför är ett av Gjusens ägg helvitt,,mysko..

När jag kollade runt tidigare tycktes det inte ha hänt något sedan igår,,men jo en till Storkunge har kommir ut ur ägget,så nu är 4 ungar framme..Jag är också lite undrande varför är ett av Gjusens ägg helvitt,,mysko..

Det händer konstiga saker ibland, kanske är det något pigmentfel på ett ägg? Eller har göken varit där 😅 Skämt åsido, jag ser sju näbbar hos blåmesen, men ligger det inte en unge där näbben inte syns, precis närmast kameran? Eller är det kroppen på en av de andra? Jaja, förr eller senare ska det väl visa sej.
kram