Det blev lite balkonghäng på förmiddagen,riktigt skönt innan solen hittat dit..Körde senare in till stan,handlade lite på Lid´l,skafferiet visade ett gäng tomrum efter Midsommarhelgen,men är det uppfyllt igen.Blev en kompisfika på hemvägen från stan.Stannade till vid Dalälvens utlopp till Bottenviken.
