Ja om jag kunde svara rätt på den frågan ändå..Jag har inte ont i kroppen kanske lite tung i huvudet,men det kan ju vara värmen som rår för det..Men näsan rinner,hoppas att inte vettet försvinner..Tog en balkongfika,molnen hopar sig,graderna+25,3,hade hoppats på lite vind men tji fick jag där..Ca 4 m snett ovanför mitt huvud satt en pratglad Fiskmås,men han pratade inte med mig,utan den hade nog en kamrat längre bort,för den var högljudd..
