Graderna hade landat på +17 och det var helmulet,men jag tog mina Husmanmackor med ost och koppen kaffe och intog balkongen..Tror ni jag var ensammen,,nä,snett ovanför på taket satt den igen Måsen (om det är samma som igår vet jag inte).Kan det vara samma ”Gaphals”..Tror jag ska kalla den Måzart
