Naturrutan,1..26-Juni. Det är lugnt i alla 3 bona,lite morgonbestyr där fjädrarna putsas efter nattens sömn.Verkar som det ska bli en fin dag.. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Gilla Laddar in … Relaterade Författare: farfar hebbe Pensionär som tycker om att resa,fotografera och lyssna på Country musik..Född i Södra Lappland för en herrans massa år sen. Visa alla inlägg av farfar hebbe