Grillat så klart,jag satt ute på min balkong tidigt i morse och grillade köttet som legat i marinad i kylskåpet över natten,Jag lät inte bitarna gå helt färdiga då,utan det blev lite av förgrillning..Det var både Carre och Fläskytter,nu mot kvällningen blev dom färdiggrillade.Satte en liten potatisgratäng i ugnen,tillbehör blev Tomat och riven Morot.Drycken blev en Mexikanare som jag fick av sonen,en mörk lager,en riktig goding..Sen velade jag lite vad jag skulle avsluta min middag med,Jordgubbar eller Bigarråer…
Vad blev det då………….Jo det blev Bigarråerna,,Gott.






















