Sista dagen med Gänget..

Blev ett par timmar på Balkongen.

Två besked som är kul att få..

Säger Puh,i värmen..

Pysslar med bilder..

Men hur är minnet Gubbe?

Blev påmind idag.

Goäta vid Snushornbäcken.

Men först, vad göra när batteriet i radion ger upp.Jo då får man köra 13km till affären i Ormsjö.. Tog en bild på det lilla huset som min farbror Elias bodde i till han avled..

Tillbaka i stugan så blev det dags för mat,i kylen hade jag en liten fläskfile den tar vi sa gubben,kryddade och stekte på den skuren i 3cm puckar, på tallriken lite grönt och bea.I glaset samma röda som häromdagen.Smakade bra.