>
Sitter och kollar på skrattmåsarna som sitter på gräsmattan där jag bor. Förundras lite det ser ut som dom flesta sitter parvis,,hur fanken vet dom vem som är vem,,dom ser ju likadana ut hela bunten.

Men den här rackarn är en elak fan,,far runt och för ett jädrans liv och skapar oro bland de övriga.

Till råga på allt så kommer en vanlig fiskmås och smyger i kanten,verkar oxå vara en elak sate,,inte de bästa bilder men ni fattar,Va.


Åkte ner till min syster med några gamla bilder som jag scannat in.
Bättre än så här kan man väl inte bo..
Den här lilla familjen har en tuff tid framför sig,minken är en jädrans andungejägare.
Hoppas att hon får behålla sina sex små dunbollar.
Familjen börjar att samlas utanför kyrkan.






Klart det fanns ju dom som gillar skugga oxå.
















Men det gick bra att passera,reparation kommer att ske i veckan.




Kommer att vistas ganska nära,Foten av fjället. Återkommer om inte allt för länge,,Haé Kram.







Kasta tennisboll på ölburkar,var även det en krävande uppgift,här Dennis,Eva,Louise,Hebbe,Theres.Resultat 0 träffade burkar,tji poäng.





