Dagens första naturvända,har det hänt något sedan sist..Jo familjen Stork har nu 5 ungar att ta hand om.I övrigt så ser jag inget nytt.Blue rullar på äggen. Talgoxarna och Blåmesarna har det sjåigt med alla munnar som ska mättas… 3 av Hornugglans ungar är kvar i bolådan..

Jag tror det är någon pigmentförändring på det vita ägget, men det är bara att vänta och se.
Kram
Det går framåt med familjerna, snart är uggleboet tomt och småfåglarna brukar väl vara flygga efter 2 – 3 veckor om jag minns rätt.
kram