Pensionär som tycker om att resa,fotografera och lyssna på Country musik..Född i Södra Lappland för en herrans massa år sen.
Visa alla inlägg av farfar hebbe
En tanke på “Naturrutan 2..11/Maj.”
Två ugglor kvar i boet som kanske sitter och funderar över om de ska våga sej ut i världen.
Två ugglor kvar i boet som kanske sitter och funderar över om de ska våga sej ut i världen.
kram