Ja så blev det idag.Börjar med att sända ett tack till bloggvännen Marianne,som tipsade om att pickla rotselleri,jag skar sellerin i cm stora kuber,hade även en palsternacka som fick samma behandling,kokade upp detta någon minut,kokade även en 1-2-3 lag,ställde ut på balkongen för kallning..På tallriken sen blev det picklat vill jag lova,Gurka,Rödlök, Rotselleri/Palsternacka,Romansallad,Hamburgerdressing,Mangorajasås och 2 st Hamburgare..Riktigt smarrigt blev det,kanske lite nyttigt å.

































