Ja det blev det idag..Jag hade lite kvar av rotsaksstripsen i frysen,ingen höjdare faktiskt,men jag vägrar att slänga sådant man kan äta,även om det inte är så förbaskat gott,så det fick bli dagens tillbehör,två mindre frukostkorvar hamnade också på tallriken,med lite rivost och grönt.

Fick en liten hint av en kompis som hade kikat in på bloggen,han sa f-n vad du häver i dig,mycket mat på din tallrik sa han.Men det han inte fattat var det, att mina nya tallrikar är små jämfört med mina gamla.Håller kanske med honom att det ser mycket ut,men så är det med en mindre tallrik..Tyckte jag var smart som bytte storlek på tallriken..






























