Ja det kan jag tycka,bankade ut ett par bitar fläskfilé som jag kryddade på med salt och svartpeppar,stekte på dom,körde lite pommes i airfryern,toppade filéerna med lite mozzarellaost och persiljesmör,på tallriken blev det även lite tomat och riven kålrot,blev tametusan riktigt gott..I glaset hade jag en röd från Italien en Appassimento,inte så tokig..























